Waiting

Här sitter jag och låter min ungdom gå till spillo, det tänker jag inte, därför tänker jag strax (telefonen är på laddning) ringa upp någon vänn och ha roligt! Så det så! Jag vill att Saht ska logga in annars, för vi slutade rolla på ett olägligt ställa igår och JAG VILL FORTSÄTTA !
Barn måste lära sig att ha tråkigt
Jag sitter i bussen 70 minuter per dag ! Jag kan ha tråkigt ! Och nu vill jag inte der, det är samma person som loggar in och ut hela tiden på msn och jag blir less av att höra det där lilla plinget och inte se att det är du <3
Kanska jag skall ringa T, eller M, får se vad det blir. Har dock bestämt med T att vi skulle sova nån dag och se Sweeney Todd, ikväll kanske? Hursomhelst, Hoppas ni där ute har lite skojsigare lov än jag har för tillfället, jag ska nu sitta och räkna sekunder det tar innan T svarar i telefon, sen ska jag prata. Intressant? ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0