Can you paint with all the Colors of the wind

Pling pling
Hejsan, vill ni veta hur små irriterad jag är nu? Jag har saknat Sath i flera månader nu, också har hon varit inne ett... kanske två tre gånger senaste tiden. Och nu så låg jag i sängen med datan och försökte ladda hem nya msn, men var såklart tvungen att starta om datorn. Ja, och då ja, då valde internet att lägga av i en timma, och bara för att tilläga så var Sath inne innan jag vart tvungen att gå, så jag sa ju till att jag kommer strax, ska bara starta om datorn. Men eftersom min data var så snäll, eller, det var faktiskt nätvärket som stack på semester i en timma. Så då har hon såklart fått nog av att vänta på sega Oriva då. Nåja, jag får hoppas att hon kommer senarer. Hon och Sofia är ju mina bästa rollare <3

Nåja, skola idag. Tyvärr. Idrott vare skridskor. Något jag faktiskt gillar väldigt mycket. Är väl praktisktaget uppvuxen på Nolia där jag suttit och sett Victors hockey matcher dagarna i ändan (emot min vilja ofc). Sen så vare So, rätt soft så jao.Tyska, jag ska fan... Nej det är inte lagligt, men vet ni hur jääävligt irriterande det är då man får VG på proven. Men klarar läxförhören med fem fel på ett helt år. Och sen så kommer den där saken och rättar mej som om jag vore en första klassare som inte ens kunde skilja på en ko och ett flygplan o.O medans killarna i klassen och alla andra har mer fel än ett e hit och dit eller för liten bokstav. Snälla nån jag fick fel för att Eva trodde jag hade skrivit C där alla andra såg att det var ett S. fyfan.
Sen vare matte diagnos, rätt lungt tror jag, var ganska säker på det så vi får väl se hur dåligt det blir nästa onsdag.
Nu äre nästan frittfram på sportlovet. Slå en pling så leker vi något.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0