I wanna be were the ppl are

Ja, jag vet att jag uppdaterar en gång vart annat decenier eller liknande, men det tar helt ärligt 34 minuter att bara komma in här, och då känns det inte så lockande. Men nu sitter jag och skriver i brist på annat, jag lovar att bättra mej.
I morgon äre alla <3 -ns dag. Men eftersom det är underbar lördag då, så fick vi fira idag på skolan. Och det är en av de få sakerna som gör att jag faktiskt.. ibland gillar skolan, Lena den lilla korta saken delade ut godisar, ställde ner en godis burk på min och Sofias bänk och sa "Ta så många ni vill" Och då vi tömt den burken hela klassen, så kommer Anna och Markus ur nian med ännu mer hjärtegodis. Samt delar ut rosor och alla hjärtans dag kort som man fått skickat i uppis några dagar innan. Jag fick inga, men inte sörjer jag för det, jag fick mysiga kramar av mina vänner ist. Oh i morgon så kommer Fia A. Mysigt blire. Ska se till att göra i ordning te iför väg då, istället för att behöva smyga upp mitt i natten och väcka hela huset.
Väntar bland annat på att papi ska hitta några skivor. Och på mina böcker! I söndags beställde jag ett stycke böcker från bokus, men det tar då jäävligt lång tid. Dessa beställde jag
Främlingen
Slända i bärnsten
Sjöfarana
Trummornas dån
Det flammande korset
Snö och aska
Tusen och en natt I
Tusen och en natt II
Låt den rätte komma in
Svindlande höjder

Alla de för endast 397 kronor. Nu är jag pank. Eller morsan är skyldig mej 150 spänn, sen äre ju inte såå långt tills den 25 då jag får månadspengarna, och sen tror jag att jag har en hundring på kortet också.
Som sagt, jag är pank.

Föersten så fick vi våra omdömmen idag, och jag tänker inte skriva ut alla, för lite personligt ska det vara ju, men jag vart fan förvånad över att jag fick VG i tyskan. Liksom, jag hatar tyska. Jag hade tydligen missat 5 poäng iår. Och pappa ifråga satte Evas intelligens varför jag inte fick ett MVG, men jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis till VG:t! :D

2009-02-14 @ 00:03:39
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0