If I can't be beautiful, I want to be invisible

Hey guys
Händelselös dag, men tänkte skriva något iallafall.
Sofia har förgyllt min dag, genom att.. jag vet inte men hon är mer eller mindre den enda jag pratat med idag, så ja. Har varit på godishuset med mamma, men jag vet inte, jag känner mej mer sugen på iskallt vatten och mint tandkräm än sliskit, B-godis.
Nu försöker jag kombinera olika saker på en gång, där ibland att sitta vid datan, hänga med i melodifestivalen, städa och spela tvspel, det går inge bra kan jag säga er. Jag har sett typ två minuter av Melo, inte kommit något längre på Final Fantasy och ja... Ingenting går väl så bra.

Jag är fri i morgon. Så haru lust att hitta på något, bara ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0