If you can hear me

Morsing korsning
Kom hem från spelningen i kyrkan, orgel oh fyfan vad händerna gör ont efter ett långt stycke som går i sextondelar. Ja, jag är en liten kröjmare, jag vet. Nu ska jag ta mej en tallrik glass och försöka komma någon vart i en bok. Tänkte bara skriva snabbt, skriva förlåt att jag är så jävla oaktiv, eller hur man nu uttrycker sej (min låtsas mamma som är från sthlm, klagar på att vi här uppe i kylan sätter o framför allt; oglad, onöjd). De sista minuterna på hålet idag, förvandades jag, Sassa, Matilda, Frida och Ida till tre åringar igen och sprang omkring i skolbyggnaden, och lekte kurragömma. Vi var så otroligt duktiga vill jag säga. Då vi sprang förbi ett klassrum och riktigt kände hur eleverna som satt och studda SO där inne tittade efter oss, och sedan tillbaka igen, och igen så tittade de efter oss.
Inhandlade hallon nyss, så jag ska försöka göra någon liten smootie av min fina glass nu.
Puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0