I've seen this before

Matilda ringde i morse. Så eftersom ingenting annat fanns i kalendern, så for jag och lekte med henne. Vi fortsatte på våran sims familj som föresten är jätte fram gångsrik. En jobbar som virusoldar, och de andra två som pyromaner.
Iallafall var Matilda fast besluten att köpa den dyraste datorn åt Joel. Så nu är vi typ panka.

Vi fikade åter igen tårta och morotskaka, innan vi gav oss in på Lara Croft. Vi tog oss ifrån punkten där vi kört fast igår och ja. .ni är inte vidare intresserade va? Nåja.

Nu sitter jag hemma, har ont i ryggen, äter hallon med socker på och ska snart lägga mej och läsa tror jag. Vovven har grävt ner en macka i min säng, alltid lika mysigt att lägga sej på det vet ni. Sov morgon i morrn och sedan helvetet aka Skola.

Puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tänkte bara säga att jag följer din blogg XD hehe "just so you know"

2009-02-03 @ 22:27:31
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0