One more day with you

Ursäkta mitt uppehåll på en evighet. Men nu är den där stora saken som gör det där irriterade 'ssss' ljudet borta. Igår fick jag min födelse present, trots att det är typ två månader kvar, så fick jag en perfa bärbar dator. Köpte även en ny mp3, eftersom min lilla sansa for i marken i sommras och inte går att laga. Dessvärre hade dem inga sansa som jag ville ha, förutom en på 8GB och det var jag inte så sugen på, betala dubbla priset då jag inte ens avnäder allt. Så det vart en ny liten sak. Extremt lätt är den, men ja. Den duger (a)
Utvecklingssamtalet igår gick förvånas värt bra. Jag var duktig och det var inga konstigheter sa dem.
Jag har inte ens läst igenom so läxan som vi har på förhör idag, ska nog ta och göra det på bussen? Sticker nog hem te mami efterskolan för att inte frysa ihjäl på parkeringen i väntan på en buss som aldrig kommer så..

Jao. Paulina har fest på tisdag, så Elinh var varit jätte duktig och köpt en jätte fin sak åt henne. Hehe. Men jag ska fixa nå mer tror jag.

Jaja, inga pengar på mobilen *chock* <- Ironi. Så jag svarar inte på sms.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0