When you belive

Jag gick och la mej typ tio i går för jag höll verkligen på att soman där jag satt. Sen så väckte mami mej i morse då hon var upp och bankade som om hennes avsikt var att tvinga halva piteå ut sängarna.
Ida kom förbi, och vi underhöll oss med att först spela Buzz hollywood quiz. Elinh vann (: Sen sjöng vi lite falsk singstar och spelade sims samt RCT.
Sen har mami tvingat iväg mej till mormor och morfar. Väldigt irriterande, jag klarar faktiskt att vara hemma själv utan att bränna ner hela huset. Alla mördares dröm är inte att ta precis mej.
Nåja, nu sitter jag här, mormor är arg för att jag inte har någon vidare lust att snacka med henne samtidigt som jag försöker hänga med i ett tv program så.. nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0