I'm a new soul in this very strange world

Det är faktiskt riktigt mysigt att sitta nerkrypen bland kuddar och filtar i den vingliga gamla data stolen som kommer från farfar. Med chai så varm att man bränner av tungspetsen och en alldeles ny bok med tryckta sidor och orörda blad att ge sej in i. Denna gång Stephenie Meyers The Host.
Än så länge är den händelselös, men vi får väl se inatt vilken tid den bestämmer sej för att "Nu är det dags att hända något".
Imorgon blir det tyvärr plugget, men jag vet inte riktigt, mami mådde inge bra idag, och vi gissar på vinter kräksjukan. Så antar att det kanske är min tur? Ni som ser mej! Ta inte i mej för er egen skull!
 Mina böcker jag beställde har nu kommit, och ja? Ser väl fram emot en veckas läsning?
Om ens en vecka vill säga.

Så, jag har inte speciellt mycket att säga, bara att jag kanske skall skaffa en ny blogg (igen), dels för att menyn här tjorvar och inte vill vara fin, och för att devote bloggarna ser fina ut (: Så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0