omg

Herre jävlar vad vi har skrattat.
Jag tror att min röst kommer ha rymt i morgon bitti.
Visste ni att Tojfa satt på toaletten hos Matilda, så kommer Mats och ska öppna (de kan nämligen inte låsa inpå lilltoan), och Tojfa sitter och drar för allt hon är värd för att han inte ska få upp dörren, då Mats tror att det är Matilda som sitter där inne. Åh helvete vad vi garva då hon berätta.

Jag kom just hem från Matilda, och ja, nu sitter jag oh rollar med Sofia. Mamma och Victor skriker på varann. Undra vad hon säger då hon får reda på att Victor haft sönder pappas skoter... igen. Och ska betala lagningen?

Inte mitt problem. Iallafall så åt vi. Anna göder oss som fan. Det är som om hon tror att vi inte får mat hemma. Sedan tryckte hon i oss tårta från Wilmas kalas, och då vi aningen mödosamt slukat en enorm bit grädd tårta då äre "Amen Elinh ta nu en nergerbolle också!"
Vi spelade Lara Croft. Ovandligt? Kom en liten bit, klarade ormen och fan vad vi satt och hyperventrilerade, skrek då den där jävla jätte ormen inte ville dö. Men tillslut insåg vi hur vi skulle göra, och jag tror vi gjorde om själva banan tio gånger innan vi lyckades få död på den. Det är väl ett tecken på att vi är dåliga, men nåja, vi listade ut det iallafall. Sedan, då Tojfa gled nerför nån stengång, och sedan PANG kommer det upp ännu en sån där orm ur ingenstans. Fan, vad Matida skrek. och hoppade gjorde hon också, stod och hoppade som en malen kängru då hon försökte få död på männen.

Nåja, vi lugnade ner oss te slut. och kom till en ny bana.

Sedan, då Tojfa enligt mej oh Matte hade "Åkt till månen med en kamel och dromedar" så satt vi oss, frågade de där frågorna som alltid är i lördagens piteå tidning, och löst sudokorna. Eller iallafall 2 tror vi att vi klarade.
Nåja, nu skall jag kila, puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du behövde ju inte berätta de :O

2009-02-03 @ 18:50:52
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0