Walking on suneshine

okej, nu först och främst innan jag glömmer det. Jag är med i Bems tävling om en ny blogg design.
Det var som en del av processen att lägga upp en länk, och för er som hängt med någurlunda i min trista omgivning, så vet ni att min dator på Djupviken är så otroligt seg, så den gången jag klickade på skicka, efter att ha skrivit ett långt inlägg där länken fanns med, så kom den där frustrerande synen där det står Sidan kan inte visas.
Och då tänkte jag att då gör jag det senare. Men iveckar han jag inte mått vidare bra, och därför försvann det där någonstans bland magsjuka och bokstäver. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt Bems, förlåt mej. Här kommer iallafall länken, även om det är lite sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0