When we first met

Nu sitter jag här som en frusen fisk upp och ner.
I morse tvingades jag ut (får faktistkt lov att erkänna att jag nog gillade det oxå) med skotern med papi och Victor.
Trots att jag satt iklädd två par tjocksockar, långkalsonger och underställ, plus två till tröjor, så frös jag. Och då nämnde jag inte ens de riktiga kläderna, byxorna och jackan vi betalade 2 tusen för. Dem är otroligt varme, men just idag kändes det som om dem släppte igenom all kyla som nådde min lilla kropp.
Men det var mysigt, och jag insåg ganska snabbt efter att ha lånat bort mina glasögon, att det är dags att införskaffa ett par till. Man såg knappt utan, och då förstår jag inte hur pappa kunde se vart han körde genom skogen och över isen.

jag tänkte langa er en bild, men tyvärr så hade jag inte modet att klicka med mobilen, trots att jag inte alls har bra mobil kamera, men ändå, jag frös som fan om händerna och förmådde inte ta upp telefonen.

Tänk er snö. Där, där har ni bilden (:
Igår drog papi och Hen i sej typ halva min Ben & Jerry's, och du var mami så söt och köpte en ny, det kanske inte är min favorit smak, men den är bra den med (:
Har ni tråkigt får ni gärna höra av er till mej, för jag har oxå tråkigt. Mamma hostar och låter skit förskräcklig, ändå går hon inte och lägger sej, eftersom hon har bestämt sej för att städa hela huset verkar det som.
Nåja. Får tvinga henne i säng och sedan koka lite tee åt stackarn.
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! jag ska dra vinnaren i min tävling idag, så kolla in ikväll och se om du har vunnit! :)



(dock hittar jag inte länken till min blogg i din, men dte är nog föratt jag är blind)

2009-01-18 @ 11:37:15
URL: http://bems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0