a silence scream

Idag har lilla Elinh varit duktig och inhandlat Så länge vi båda andas. Visst, jag har läst den på engelska för längesedan, men det var som en liten tvångstanke, en sjukdom jag har eller något åt det hållet. Dagen har faktiskt gått otroligt fort för mej, svenskan i morse tråkade skiten ur mej då Karin stod där fram och pratade om Substantiv och såna saker jag kunde i första klass. Man känner sej fan lite proffesionell på svenskan, för Jag frågade om jag fick skriva fritt på något jag börjat på, och det gick hur bra som helst, så Hampus som satt bredvid mej frågade också, och kravet då på att han skulle få göra det var att han skulle läsa sedan, minnst 50 sidor hemma, och då jag frågade ifall jag inte skulle göra det,. så behövde jag inte. Hon sa att jag läser nog mycket hemma så. Men det kanske jag kan hålla med om? Men vi alla har väl någonting vi gillar? Och då både basen och följten, samt hela ljudannläggningen står ute i vardagsrummet i en enda röra, så får man lägga sej och njuta av något annat. Sen måste jag få vara en perfektionist, och säga att jag verkligen måste smörja mina händer innan huden flagnar av i brist på lite fukt. Jag är alldeles snustorr enligt mej, eller, inte som Tojfa brukar vara, men typ.

>Just nu: Jeffree Star - I must be emo<




Och ett värt citat av C, : "Hon står högst upp på min lista för vilka jag ska avrätta. Högst upp efter alla andra" Det är logiskt på något sätt tror jag.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

jeffree!



sv: åh, jag håller med till 100.

det känns så grymt jobbigt att båda har dreads nu, det blir inte alls på samma sätt som förut. precis som du säger, själva charmen var att dom var olika. men vad ska man göra liksom.

2009-03-11 @ 19:26:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0