I'm a blonde bimbo girl in a fantasy world. Dress me up, make it tight, I'm your dolly.

Hey, eftersom jag skrev om föregående inlägg säkert sex gånger, så kommer har en resume av vad som hänt den där dagen.. igår.
Ja, vi hade friluftsdag. (Det är först nu då jag skriver det jag inser vad det betyder egentligen). Man fick välja på att åka till valls, eller till kåbdalis. Och eftersom jag inte har några skidor, (mami sålde mina till Ludvig) så vart det så att jag nöjde mej med att sitta i värmestugan och spela något billigt pappers spel med Ida, Frida, Sandra och Emelie.
Folk kom och gick till vårt bord mellan åken, Bea, Essy, Motte, Ninni, ja de flesta. Sedan då vi bestämde oss för att gå ut och ta en nypa luft, åkte vi på uppdraget att vara hundvakt till en liten bedorande dvärg Collie. Vår Uppis-tant Eva hade med sej sin lilla nansy och hela kroppen skakade av iver på den lilla pälsbollen.


Ja, sedan klockan 2 packade vi in i bussen och åkte hem. Fick sällskap av Hampus på vägen hem. På bilderna är han tönten i grå jacka och skidglasögon. Hehe, ja.. Vi har känt varandra sen barnsben så man kanske inte ska tala illa om honom?



Nu sitter jag här, rollar lite smått, njuter av tystnaden att vara ensamm hemma, och sedan ska jag åka till mormor. Måste verkligen tigga pengarna, och betala tillbaka Tojfa. Och det borde gå.
Nåja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0