And now you wounder why, you're the one alone

Du är egoistisk, kall hjärtat och har humor som en två åring. Pratar som en gör du också. Eller, ingen hurmor överhuvudtaget har du. Du sminkar dig och klär dig som en lättklädd slampa, och påstår ändå att du är emo där i dina rosa prinsesslinnen och ljusa jeans. Är jag menad att älska dej då du drar en vits som saknar både poäng och rättstavade ord.
Du tycker dej på, tycker synd om dej själv och gör ingenting åt dina problem, mer än att klaga.
Jag förstår mej inte på dej. Verkligen inte.
Och jag vill inte vara din vän, jag är ledsen eller något, men det sägs att man inte kan tvinga någon att älska en, men det är precis vad du gör. Du tvingar oss att älska dej.
Tack så jävla mycket för det, jag kan på två röda sekunder avslöja att du förstärker motsatsen. Jag hatar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0