Some of them...

Bara för att jag är en av de människor som inte tål förändringar, som vill att dagen ska stanna, frysa och aldrig gå vidare. Jag saknar dej. Men inte dej som jag ser i ögonvrån på stan. Utan den gamla. Roliga personen som jag älskade så otroligt mycket. Jag, är tydligen inte lika mycket värd längre, inte ens ett hej. Men jag tänker inte gråta över spilld mjölk. Ändå vill jag bara fråga : Varför?
För att jag sårades av dej då du bara stack? Då jag inte räckte till längre så gick du bara vidare. Utan det minsta ånger eller liknande? Jag försöker vara vidsyndt och förstå vad det var för fel som inträffade. Var det jag, någon annan eller du?
För att du säger att vi inte passade som vänner tror jag inte på såhär efter att vi varit vänner i fem år.
Jag tänker inte tvinga ur dej ett förlåt. Jag kan börja om du vill. Be om ursäkt för alla gånger jag kanske sårat dej. Förlåt. Jag menar det verkligen. Kunde jag skulle jag vrida tillbaka klockan till den där underbara tiden då vi låg i husvagnen hos din mormor och morfar oh viskade till varandra. Till tiden då vi var bästa vänner och ingen annan fanns. Du, jag, C och Emm.
Men nu. Vi kände varandra utan och innan, och nu känner jag knappt igen dej. Jag saknar dej än. Sen i sommras har vi behandlat varandra illa. Även jag, jag har inte precis gjort något som hjälp. Men inte du heller.


Åter igen, förlåt

Kommentarer
Postat av: Natta

Klart att jag saknar dih Elinh. Men vi verkar juh inte passa ihop. Har du tänkt på att det kanske inte är bara jag som har förändras utan även du. Jag kan erkänna att jag har förändras och jag säkrare i mig själv nu ska du veta. Jag är ingen bra människa precis, det kan jag juh lungt säga, har en hel del brister och det är många som inte tål mig. Men snälla. nästa gång du känner nån ilska, glädje, besvikelse vad som helst om mig. Skriv det direkt till mig då tack :3



btw, jag sa hej till dig då vi mötte dig oh carro på stan

2008-12-28 @ 17:18:07
URL: http://yomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0