Hope and glory?

God kväll
Jag har tillbringat min lördag med att :
- Inhandla en present åt mej själv.
- Ätit billig subland kopia.
- Suttit vettskrämt i baksätet av bilen då Victor övningskörde.
- Fetat mej på godis
- Sett Melodifestivalen med mami oh Victor.

About the sist nämna, så måste jag få kommentera den fronten lite granna. Liksom, sen jag var säkert.. tio har jag följt varje del tävling med livet, jag älskade det, och har varenda skiva och dvd. Men nu, de senaste åren har det förvandlats till något.. icke roligt.. irriterande arregemang som bara går mej på nerverna. Och att mamma dessutom röstade två gånger på Carolines desperata rop på hjälp, gjorde ju inte saken bättre. Själv höll jag mer på Emilia, som jag efter bara några sekunder döpte om till Christin, ni vet den där tv serien på femman om en ensamstående mamma, ja, hon var så jävla lik henne så hon fick heta Christin. Men vinnaren var även hon bra. Så jag är väl inte så missnöjd. Sverige verkar ha insett att det inte är någon chans att skicka E.M.D eller Måns till ESC.
Jag har inte följt det så noga, hört genom väggen då mami suttit och sett det och någon gång fått en skymt av det då jag hämtat chips. Dessutom har ju Matilda gått hela fredagen "stay the night, won't you stay the night?!" Så jag var less den låten innan dem ens började sjunga.
Vilken hejade ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0