They say that good take time, but really great things happen in a blink of an eye

Måste få kommentera !
btw, hey guys, nu saknar jag era kommentarer igen, för jag ser att ni är här, och som Ellia sa, så är det ganska orättvist att ni ska få blänga som anonyma hästar utan att ens lämna en kommentar efter er. Så, kommentera era stumma människor !

Ja, som sagt måste jag få kommenteraBill Kaulitz nya hår. Jag är ett stort fan av bandet, och har tyckt han varit ögon godis i flera år. Men nu då jag fick det skrämmande sms:et av Tojfa, Bills dreads.
Nu när jag sett det själv, måste jag få säga att jag inte har ord. Jag älskade hans lejonman som den var, och har väl egentligen inte minsta rätt att kommentera det, men ändå. Visst, nog var han snygg, tyckte att man nu ser hans vackra ansikte lite bättre. Men charmen med de två tvillingarna var att de var så olika. Tom med keps och Bill med hår stort som en egen planet. Toms kläder som nästan faller av kroppen och Bills som framhäver hans vackra kropp och säger "Hej jag är så där 'Jag-ser-dina-revben-smal". Men nu, med den nya make upen i hans ansikte, håret.. visst, han ser bra ut. Men inte lika som han gjorde tidigare. Jag ska kanske inte säga så mycket om det, jag menar, det är hans hår, vare sej han betalat för löshår eller odlat det själv. Men nu, jag hatar förändringar. Jag vill att saker och ting ska frysa då dem är som mest perfekta. Jag vill inte att folk ska förändras, jag vill inte att minnen ska blekna och inte att vänner ska gå förlorade, men man kan inte hindra utvecklingen, och man kan inte tvinga sej själv att passa in, för att inte låta människor ändra åsikter. Därför vill jag att allt ska frysa i den perfekta perfektion som uppstod för något år sedan. Då Der Letze Tag dånade ur ett par dåliga högtalare, och vi alla satt, ovetande om framtiden i husvagnen på våran gård.

Vad tycker ni om tvillingens nya style?

Kommentarer
Postat av: Ellia

Angående Tokio Hotel affischerna

Du var intresserad av

Tokio Hotel Extra (50 kr)

Normalstor poster på hela bandet (15 kr)

* Och de två första STORA affiscerna (obs det är samma affisch fast det är bill på ena sidan och den andra bilden på andra) (30 kr)



den totala summan är 95 + 20 kr = 115 kr

(de 20 kr går till min betalning för frimärke och kuvert)



kontakta mig om du vill lägga till eller ta bort något från dina val. Så pratar vi mer om hur betalningen går till senare

Puss gumman.

2009-03-12 @ 00:27:11
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vill ha tillbaka Bills lejonman.(a) Jag tycker ärligt talat att han inte riktigt passar i dreads..

2009-03-12 @ 16:36:49
Postat av: Sofia

Håller helt med Sofia... btw! Din nya design var ju skit snygg! :D

2009-03-15 @ 20:04:08
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0