Varm choklad och bläckbarn

Ring ring !
Hallå? vart har ni tagit vägen!? Jag ser faktiskt att jag har ett antal besökare varje dag, men ändå kommer inga kommentarer? Kommentera? (a)

Jaja, nu ska jag faktiskt ta det lite lungt, egentligen borde jag bära ut allt ur rummet, eftersom papi ska sätta upp spånsivorna, men jag har helt enkelt inte orken. Jag ligger bara i sängen med datorn i knät och en bok. Plus då varmchoklad som.. tagit slut för rätt så länge sedan.

Jag har inga bilder på håret som faktiskt vart rätt bra igår. Eller rätt bra, det vart faktiskt skit snyggt tycker jag, perfa lixom (; Men det kommer väl så småning om? Jag ska kanske trots allt börja packa ner. Just ja, måste bara få nämna att jag praktiskt tagit tappade hakan tidigare då jag fick ett sms av Sofia a där hon sa att hon skulle flytta in till annelund, liksom, jisses. Visst har jag hört dem prata om att flytta men ja, det var ju faktiskt väldigt roligt, förr har vi blivit tvugna att planera flera dagar i förväg om vi ska ses, men nu kan vi gå till varandra på en tjugo minuter kanske.
Mamma kommer och hämtar mej klockan fem ungefär, är sedan helt ledig hela veckan, förutom på tisdagkväll. Paulina ska ha fest, hon har precis fyllt fjortis. Puss på henne för det.

Nåja, skriver senare. Caio. (har ingen aning om varför jag sa det o.O)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Tisdag!!! det är ju på fredag!

2009-03-03 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0